View Single Post
Apropos 5x. Fikk fin effekt av å røyke min ihvertfall.

Meg og en kamerat tygde blader først etter min metode med vademecum og teposer som beskrevet over. Og etter å ha tygd et kvarters tid bestemte vi oss for å røyke ekstrakt også.

Allerede ved å ha litt "buzz" fra å ha tygd det regnet vi med at det ble lettere å dyttes over i "the twilight zone".

Kameraten min blandet ekstrakt og tobakk, mens jeg blandet med salviablader da jeg ikke liker tobakk, i vanlig rullingspapir.

Tente på med vanlig lighter, og min effekt var at jeg driver og røyker og holder nede, og tenker at det kjennes som nokså sterk hasj. Og imens jeg røyker så vet jeg ikke at jeg er på tur, bare får plutselig et forklaringsproblem.

Tankestrømmen blir plutselig synlig fra et annet perspektiv:
"Virkeligheten og situasjonen er jo her fra før liksom, og fortsetter den veien så imens kan jeg gjøre noe annet her borte. VENT må jo forklare for kameraten min først, å nei, det er jo det jeg gjør der borte, all denne brettinga må få gjort seg ferdig først. Tror jeg må legge meg nedpå litt." Så stotrer jeg frem noen ord men absurditeten gjør at det blir litt mer latter enn forklaring.

Kjentes som virkeligheten blir brettet sammen og lagt bort, så man kan fortsette på den senere. Og når jeg kommer tilbake til meg selv, så vil jeg fortsette å forklare det jeg enn hadde begynt med, og det er DA det går opp for meg "Vent nå litt.... Aha! DET var altså trippen!"

Heh...

Så altså funket det som fjell for meg å røyke en rullings med 5x ekstrakt, etter å ha tygget tørkede blader. Trengte bare et par-tre dype trekk for å komme over.
Sist endret av H2O; 25. august 2008 kl. 04:51.