View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trådstarter her! Veldig greit å få litt tips på mengden! Jeg hadde lest på forhånd at det kunne oppleves sterkere enn om man røyker, men trodde det var en henholdsvis liten dose uansett. Mulig jeg går for 0,25 eller 0,2 gram neste gang!

Så lengre nede i tråden om at jeg ikke hadde skrevet no særlig om hvordan dette påvirket med psykisk, så tenkte å prøve å skrive noe på det her:

Jeg lurer litt på om grunnen til at jeg ble kvalm var at jeg var veldig nervøs. Jeg kjente på et visst ubehag akkurat i det jeg hadde drukket koppen med kakao og jeg lurer på om det var fordi jeg ble usikker på hele opplegget. Men så kom jeg på at dette var noe jeg hadde ønsket å gjøre i lang tid! I tillegg har jeg hørt tidligere at man burde prøve å "ri ut bølgen" eller "slippe seg løs" når man gjor noe sånn som dette og at det gjør tripen mye mer behagelig.

Og akkurat det følte jeg at den ble når jeg gjorde det! Kjente meg veldig glad og flirfull gjennom det hele. Vi gjorde ikke så mye rent fysisk, men det var veldig god stemning i rommet og det var kun gode vibber. Vi fyrte også i gang en konkurranse om hvem som kunne mest om hverandre, og quizet hverandre etter tur. Det var veldig gøy og ikke minst føler jeg at vi var mer åpne med hverandre når vi var høye enn når vi ikke er det.

Leste også på guiden om hvordan man skulle skrive triprapport at det var fint å nevne om man har lært noe under rusen. For min del ble det en viktig lærdom at man kan forholde seg rolig også går det over til slutt. I tillegg føler jeg at båndet mellom meg og kompisen ble tettere og at det føltes lettere å prate sammen. Det ble liksom litt mindre tanker rundt store problemer i livene våre og mer en koselig samtale om de mindre tingene som vi heller burde sette pris på.
Vis hele sitatet...
Ja fin rapport, tenkte meg ikke helt om når jeg spurte haha, ser en anbefalte vaporizer å det er jo gull, men "dyrt" om man ikke gjør det regelmessig eller hvis man bruker det sjeldent, kanskje røyke rent? da er jo grønt perfekt å du får ikke nikosjokk å risikere å bli kvalm, med mindre du inntar nikotin til vanlig selfølgelig.. flere strains som har hint av sitron. som regel bare grønt som har forskjellige hinter av smaker? eller tar jeg feil? tenker da på brunt som har hint av smaker? har aldri vært borti noe sånt personlig ialfall tror jeg.