View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Skriv innleggene dine i en editor og lagre de lokalt, da. Dette handler uansett ikke om deg, for du har hverken hevdet at vi sletter fryktelig mange av innleggene dine, eller at vi er ute etter deg på generelt grunnlag. Hvis du oppriktig hadde ment at vi var ute etter deg, og du ønska å sanke bevis for det - hadde det virkelig vært så vanskelig å trykke printscreen hver gang du poster noe? Det er bokstavelig talt snakk om et tastetrykk! I det effings minste kunne man notere seg trådens url eller tittelt og dato denne urimelige slettinga fant sted. Eller i det minste fortalt hvilket brukernavn som ble feilaktig behandla. Vil man diskutere sak, så må man nesten fremme en sak. Det er enkelte som tydeligvis heller vil klage enn å kikke på fakta. I grunn ikke så overraskende, for de bruker å komme best ut av det slik...
Vis hele sitatet...
Nei akkurat. Det handler ikke om meg, men jeg snakker på generelt grunnlag her. Som du selv sier så hevder jeg ikke at noen sletter mine innlegg uten grunnlag, tvert imot. Hvis du leser innleggene mine så ser du at vi er enige.

Jeg snakker som sagt på generelt grunnlag, robhol sier at de det gjelder skal ta et print screen og jeg påpeker at de det gjelder sannsynligvis ikke poster innlegg i den tro om at de blir slettet.