View Single Post
Nydelig å høre at du vil bli rusfri, virkelig.. Skal ærlig innrømme at jeg fikk en liten klump i halsen da jeg leste den andre posten din å vil bare si det du gjør nå krever veldig mye, bare det å innrømme for seg selv at man har et problem å vil utav det er et enormt skritt. Kommer til å heie på deg all the way!

Vet ikke hvor mye råd og tips jeg kan komme med, men det du fortreller at du ikke møtte på problemer før du tok et bevisst valg om å bli/holde deg rusfri tror jeg er normalt, jeg personlig kjente meg veldig igjen ihvertfall. Møtte selv ikke på mine store indre demoner før jeg bevisst prøvde å bli rusfri, brukte veldig lang tid (2-3år, er på tredje året). Sinne, angst, depresjon er noe jeg har mentalt slåst med etter jeg ble rusfri, og kan med hånden på hjertet si, selvom det ikke føles sånn ut til tider men at ting vil føles bedre, GARANTERT!!
- Om sinne er det største problemet ditt nå, vil jeg anbefale boksing, eller annet fyskisk trening men det å hamre løs på en bag får ut så utrolig mye sinne, hvertfall akkurat det du går igjennom nå. Kanskje du til og med begynner å like boksing å det kanskje kan være noe å bruke tiden til trening på. Jeg gjorde feil i begynnelsen med at sinne gikk utover alt å alle rundt meg helt til jeg begynte med skygge boksing (har ingen bag, å ville ikke på noe treningstudio), meditering (tok litt tid å lære meg å sitte der å nyte stilhet, så byttet på det å skygge boksing), så kom jeg deretter over på kosthold, prøvde å endre det til det bedre så godt, så ofte jeg kunne.

Det er det jeg kommer på akkurat nå, men mye handler om det å bli komfertabel med å leve livet som nykter'n å finne ut hvem du faktisk er uten rus.
..Igjen, HEIER på deg! Super nydelig valg du har tatt, og for meg virke deg som du syntes 1 uke ikke er det store å juble over, prøv å lær deg at vær eneste dag er en seier. Og en uke er faktisk jævlig bra!!
Sist endret av eRixn; 23. juni 2020 kl. 02:54.