View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
0.33l @ 4.5% er omlag 1 alkoholeining. Dvs. at 29 halvlitere er omlag 45 alkoholeininger i uka.

Du er langt på veg alkis i begge tilfeller, men ein faktor på to er gjerne noko leveren din vil oppdage.
Vis hele sitatet...
Ja ser jeg regnet 0.5 som 1l og dermed doblet antall enheter, beklager min dorlige matematikk. At jeg er en (fungerende) alkoholiker er ikke å legge skjul på, men det gikk litt inpå meg når jeg ser at jeg ligger på tredje plass i forbruk av de som har svart på denne tråden av snart 30, den ene er arbeidsledig, den andre sier ikke noe om det.

Har det bedre nå en når jeg spiste tabeletter, da drakk jeg som oftest 6 halvlitere om dagen og spiste 10mg Diazepam-6mg Klonazepam daglig, det klarte jeg i noen år før jeg sykemeldte meg og brukte over ett år for å slutte helt med tabeletter og to år igjen før jeg fikk meg ny jobb.

Hehe leveren min ja, du har helt rett, men føler det er hodet som tar skade i første omgang, merker jeg ikke husker som før, jeg glemmer mye mer av det som skjer og blir snakket om, før husket jeg det meste.
Legger ikke på meg av en eller annen grunn, er ikke det vanlig med slike mengder alkohol? Jeg har en vanvittig høy forbrenning, spiser normalt og noenlunde sundt (frokost, lunsj+, middag+, kvelds) men veier det samme som jeg gjorde når jeg gikk ut av 9ènde klasse, 187 og 65kg. Svar meg gjerne på PM, dette er ikke en diskusjonstråd
Sist endret av utepaanordnes; 2. februar 2018 kl. 19:55.