View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av Don P Vis innlegg
Her mistenker jeg det er noe TS ikke sier, for det henger ikke helt på greip. Uansett, er du misfornøyd med behandlingen på avdelingen kan du be om vurdering av annen lege på avdelingen. Snakk også med sykepleierene om du føler du ikke får nok lindring for dine smerter under gjeldene regime.
Vis hele sitatet...
enig , men det kan vi ikke forholde oss til. skal jeg. mistenke alle som skriverherfor å oberdrive eller lyve og skjule ting blir det ikke stort annet jeg kan foreta meg.

antar at folk snakker sant, vil de skjule noe går det kun utover dem.dette er jo et nokså anonymt forum så man kan jo skrive sannheten om man vil ha hjelp.


Kan spørre TS her:

-har du misbruk i journalen din?
-kranglet du med legen om medisin?
-har du misbruk tillitten til legen?
-har du brukt opp for fort eller "mistet" medisin?


har ting blitt bedre? ikke gøy med smerte og selv om det skulle være rapportert misbruk i din journal har du rett til smertelindring tenker jeg.

metadon kan funke da. lettere å dosere enn metadon. vil du bare bli smertefri eller drø mer du litt om rus og å slippe take litt men rus? det er lov, men helsevesenet vill ungå rus så langt dekan,


tar de deg for å lure dem, kjøpe ekstra osv blir de redde. tar du ekstra medisin og de gir deg overdose er det ganske kjipt for legen og sykepleierens.