View Single Post
Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Hvis det var ens egen datter eller sønn det gjaldt, ville det vært greit da?
Vis hele sitatet...
Dette er et dårlig argument. Jeg hadde for eksempel ikke ønsket at en datter og sønn skulle begynne å jobbe som prest, men det betyr ikke at presteyrket bør forbys.

Bare fordi jeg personlig mener noe er riktig eller galt så gir det meg ingen rett til å presse det på andre, inkludert egne (myndige) barn.

Sitat av *pi Vis innlegg
Men sexsalg er jo faktisk ikke kriminelt. Så de har overhodet ikke noen hjemmel til å trakassere, de bare gjør det likevel. Det er et kulturproblem og et holdningsproblem.
Vis hele sitatet...
Politiet trakasserer prostituerte. De spaner på dem, forfølger dem, bryter seg inn i privatlivet deres. De gjør at prostituerte mister boligen sin fordi det er straffbart å leie ut til noen som driver med prostitusjon. Det er direkte farlig for en prostituert å gå til politiet fordi d t vil kunne få store negative konsekvenser for vedkommende.

Jeg så noen her nevne prostituerte på Twitter. Jeg så noen på Twitter diskutere en bok skrevet av en tidligere politimann i Sverige som drev med spaning og jobbing mot prostituerte. Måten han skrev på tydet på at noen av det beste han visste var å dundre inn i rommet i det den prostituerte var midt i akten med en kunde. Det virket som han virkelig tente på det og elsket å gjøre det. Så der har du et lite perspektiv på det...
Sist endret av hemmeligegreier; 7. oktober 2020 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.