View Single Post
Hmm, trengte bare å ventilere litt så jeg vil si det er få tråder som passer bedre enn denne akkurat nå.

Så i dag kom jeg hjem fra Oslo universitetssykehus. som nevnt tidligere i tråden var jeg der for å gentestes da min øyesykdom er kompatibel (eller det skjer i hvert fall ekstremt mye på den fronten for tida) med genterapi. Ble tatt en haug med tester på, scanna øya mine og tappa meg for ganske mye blod så føler meg ganske sløv og litt kvalm, digg at jeg hadde ei lita bønne som feiring/trøst da jeg kom hjem, den var god å ha nå!

Så, siden jeg hadde like liten peiling på hva som skulle skje som noen annen så viser det seg at jeg for det første må ha de rette genene som beskrevet i førsteposten men også at en sånn behandling pr nå ikke utføres i Skandinavia, da ingen land her vil bruke penger på det enda. Dette kan så klart endre seg men foreløpig, hvis jeg ville ha hatt Max fortgang i sakene måtte jeg ha dratt til statene på egen regning som fort ville ha kosta et par mill, det har ikke jeg for å si det sånn. Ikke overraskende men nå er jeg i alle fall i registeret deres og har sagt meg villig til å delta i forskning så jeg er faktisk ett skritt nærmere å få syn, det kan forøvrig bare være at jeg blir svaksynt men fullt syn kan også være en mulighet. Så alt i alt en jævlig spennende dag!

Pælma GHB'n har jeg gjort og, ikke da jeg sa jeg skulle gjøre det men i forgårs. Føles jævlig bra og ha gjort det faktisk, ikke noe mer hard drugs på denna karen på veldig veldig lenge! Redd for å si for alltid for jeg kjenner meg selv, men det føles digg og gjøre noe sånt! Oppskrytt som faen er GHB også så på lang sikt vet jeg jeg ikke går glipp av noe selvom hodet mitt prøver å fucke med meg.

Tusen takk til deg også, kjelldriver, glemte å takke deg sist, gikk litt fort i svinga. det er imponerende at du har klart å finne ei straight dame som virker å være såpass tolerant ovenfor dine egne eskapader i rekreasjonell rusbruk men jeg forstår så klart at det kan ha en slags dempende effekt å vite at hun ikke av fri vilje er hypp på å joine. Hun jeg snakker om er på samme nivå som meg i tillegg til å dele noe av den samme musikksmaken så jeg har forhåpentligvis skutt en gullfugl, time Will show. skal møte henne snart og vurderer faktisk og ta en alvorsprat med henne face to face siden kjemien har bygd seg opp og bygd seg opp, krysser fingra!