View Single Post
Jeg er fan av å mikrodosere og som du skriver, så er ikke xtc velegnet til det, men det er likevel det jeg har benyttet meg av.
For min del handlet det om at det i en del av mitt miljø ikke er akseptabelt å gjøre annet enn å drikke seg godt full. Det er ok det, men har man først prøvd noe annet, så vet man at det finnes andre metoder for en fin kveld
Pulver i nesen synes jeg er litt stress. Man skal på toalettet og det alltid en risiko forbundet med det - jeg tror ikke selv jeg har kommet tilbake med synlig hvit pulver ved nesen, men har sett det på andre og da er man jo busted uansett hva man sier..
Det er også risikabelt å ha noe hvit pulver på seg. Så for å unngå stress så har jeg forsøkt meg litt frem med små doser. Hasj var lenge fint, men jeg synes det kunne gi en følelse av å være litt klossete og foruten å være på konsert er det litt kjipt med lange samtaler hvor man skal anstrenge seg i overkant mye for å henge med.
Så møtte jeg en som foreslo knips. Han hadde noen som var såpass sterke at han sa jeg burde prøve en kvart. Det hadde jeg ingen tro på, men det funket helt perfekt. Det gav helt sikkert en fin rus, pupillene ble ikke avslørende store, det var en utrolig liten del som var umulig å oppdage, når man har tatt den så er det ingen tydelige spor, kjøper du fx fem stk, så vet du ca. styrken på, det er billig, du ligger ikke våken og later som du sover(hvis du har en samboer) Men det er selvfølgelig ikke fornuftig å ta det for ofte, selv om du ikke nødvendigvis flyr rundt med verdens største smil etter en så lav dose.