View Single Post
Keelixo's Avatar
Trådstarter
21
Sitat av DataSnook Vis innlegg
det smaker hvertfall helt jævlig. Jeg syns rusen ga en døsende pipelyd, ikke noe mer. Nesten som om man må konse for å sovne...
Vis hele sitatet...
Ta litt vann i munn først, skrå hodet og slipp pillen rett nedi vannet. Plopp også svelger du brått. Rett ned uten å være nær halsveggen din engang

Jeg prøvde å la pilla smelte i munnen, når ytterste lag var borte fikk den veldig gammel plastsmak, utenpå smakte den som stoffet de sprayer sånne displaybeskyttere på mobil tlf etc med... Jævlig spesielt. Men det var ikke vondt, bare spesielt. Kjemisk smak. Skjønner egentlig ikke hvorfor alle syns den smaker så høggmark

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det finnes intet legemiddel som kan kurere det du nevner her, du må ta tak i roten av problemet, angsten og anorexia er symptomer på et underliggende problem.
Om du virkelig sliter med dette burde du få timer hos en terapeut som vet hva han/hun snakker om, ta kontakt med fastlegen din for å sette opp en slik time.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært hos psykolog og har kontakt, er hendvist til DPS (Distriktspsykiatrisk senter) med liten ventetid, var og tvangsinnlagt på psykiatrien (UK). Er hos fastlege med jevne mellomrom. Skal da prate om antidepp og benzo denne uken med legen.
Sist endret av Keelixo; 15. februar 2010 kl. 22:07. Grunn: Skrivefeil