View Single Post
Keelixo's Avatar
Trådstarter
21
Sitat av Stayneh Vis innlegg
Pillene gir du ikke tilbake til legen uansett, de må på apoteket om du ikke skal bruke alle.
Vis hele sitatet...
ante ikke det. greit å vite takk

nå putta jeg en under tunga og skal se hva som skjer da... det blir den andre på 3 kvarter kanskje... smakte teltduk

nå har det gått 10 min siden den smelta og blir bare litt mer disorientert, lettere ørepropp og små ting som å ta tak i en boks redbull går kjempefort og jeg puncher nesten hele boksen rett i veggen

Hvis ikke noe mer skjer snart så tar jeg 3 til, skjer ikke mer da tar jeg 5 til. Så får vi se. Effenkten nå er litt overkonsentrert sidesyn og litt problemer med å holde meg oppreist.

Sitat av Keelixo Vis innlegg
ante ikke det. greit å vite takk

nå putta jeg en under tunga og skal se hva som skjer da... det blir den andre på 3 kvarter kanskje... smakte teltduk

nå har det gått 10 min siden den smelta og blir bare litt mer disorientert, lettere ørepropp og små ting som å ta tak i en boks redbull går kjempefort og jeg puncher nesten hele boksen rett i veggen

Hvis ikke noe mer skjer snart så tar jeg 3 til, skjer ikke mer da tar jeg 5 til. Så får vi se. Effenkten nå er litt overkonsentrert sidesyn og litt problemer med å holde meg oppreist.
Vis hele sitatet...
Greit da svelget jeg 3 til... får vi se om noenting skjer eller om myten forblir... Jeg har ikke sett noen gnomer eller noe enda hvertfall

ganske dizzy, småløper frem og tilbake i huset, husker ektremt lite, pauset en sang på anlegget og plutselig: åja! musikk
System Of A Down BTW
Jeg kjenner meg nesten ut som jeg vil miste armene mine og at hodet snart blir oppløst

Nå har jeg akkurat spist middag, fikk servert men jeg slet lekevel med å skjønne hvordan å begynne, skal vi se... Kylling... ris...ananas og salat... Jeg blle helt surrete i hodet og greide såvidt å ta på til meg. Mamma ble sur over sleivinga mi og lurte på om jeg var full nå en mandags formiddag. Jeg fortalte at jeg bare er litt svimmel, og det var ikke lett og snakke, ordene ble sittenes fast og rare. Totalt nå så er jeg litt høy, ikke mer enn at jeg ville rappa en bil eller noe i den duren.

nei nå ble jeg bare veldig avslappet og søvnig, gud så jævlig, gidder ikke ta fler de kan komme godt med senere.
[COLOR="red"][/COLOR]