View Single Post
Gladgutt
Trådstarter
254
Ja, da har jeg omsider våknet (dvs. for ca. en time siden) og det første jeg vil si er at jeg aldri har sovet så tungt før. Om det skyldes muskat vet jeg ikke, men i følge min far var jeg ikke til å vekke i morges (8-9 tiden).
Når jeg sto opp var jeg både "groggy" og helt i ørska, men etter litt frokost, en kaffe og en kamel føler jeg meg egentlig ganske fin. Nesten som den marihuana følelsen jeg snakket om i går, men bare enda mildere. Det eneste jeg merker er at f.eks. hoderegning ikke går så lett som vanlig, så dette er nok ikke noe som passer bra med skole.

For å oppsummere natten så hadde jeg en finfin kveld uten dødsangst, oppkast eller annet ubehag og jeg vil si det frister med gjentakelse. Ettersom at rusen for min del minnet veldig om cannabis, med litt bonuser, kommer jeg antakelig til å bruke det som et cannabis substitutt og en avveksling fra det vanlige.
Som psykedelika og hallusinogen så vil jeg si det er en fin, mild start for de som er nysgjerrige på emnet, men ikke vil starte fullt ut med LSD (sånn som meg), dette forutsetter dog at man passer på dosen.

Som sagt så frister det med gjentakelse, men har lest noen steder at det kan være hardt for leveren (noen som kan bekrefte?) så det blir nok ihvertfall en, kanskje to uker til neste gang, som også skal rapporteres. I kveld blir det nok bare en rev eller to.

Takker til alle som fulgte tråden ^^