View Single Post
Gladgutt
Trådstarter
254
Update:
Nå er det vel ca 4 timer etter inntak.
Gikk ut for å ta en kamel og bestemte meg for å sette på litt hardstyle for anledningen. Var i starten litt skeptisk til hardstyle mtp. at det ikke er den mildeste musikken. Hardstyle funket dog fint og jeg ble (er) i veldig godt humør. Fikk nesten lyst til å ta en vals. Så kom det en bil kjørenes forbi og jeg ble veldig fascinert av den, Spesielt lysene og skyggene det avga. Synes også hekken til naboen ble mer interessant så brukte litt tid på å studere den.

Når jeg gikk inn igjen var det plutselig to katter som ville ut, men fikk plutselig veldig lyst til å kose med en av de. Slapp ut den ene, men den andre var ikke så veldig ivrig etter kos og løp å gjemte seg under sofaen. Likte ikke helt det at katten var borte og var litt bekymret for at den skulle hoppe fram foran meg. Dermed ble det en ganske tafatt operasjon på å få katten opp i sofaen. Katta ga seg omsider og jeg ble straks veldig fascinert av den myke pelsen. Etterhvert begynte den å male, så jeg ble veldig opptatt med å få den til å male mer.
Til slutt ble katta lei så jeg slapp den omsider ut.

Har nå omsider kommet meg i seng, selv om det å ta av seg buksa ble en merkelig affære. Balansenerven blir tydeligvis svekket, så det å stå på ett bein mens jeg prøvde å dra buksa av den andre ble komplett umulig. Måtte til slutt gi opp og sette meg på sengekanten før jeg fikk av buksa.

Til dere som lurer på om jeg blir kåt av det, så kan jeg ikke si det. Nå som jeg tenker på det så frister det mer å klappe katten igjen, enn en stille Anders.

Nå fikk jeg veldig lyst til å høre på lydbok, så nå blir det å kose seg litt med bok 5 i "wheel of time" (fantastisk serie, som jeg forøvrig leser på nytt).

Og:
Vil bare si takk til deg Dongerino for tidenes latterkule (det føltes i allefall sånn). Ble sittende å le av gliset til "the rock" i sikkert 5-10 minutter
Sist endret av Person_navn; 8. mai 2015 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.