View Single Post
Gladgutt
Trådstarter
254
Muskat som rusmiddel

Pulverisert muskatnøtt i doser på 8-10 gram virker euforiserende og gir hallusinasjoner og opphissende fantasier. Det har også en viss smertestillende virkning, så man prøvde en tid å bruke middelet som erstatning for opium. Større doser kan imidlertid gi temmelig farlige forgiftninger med søvnløshet, følelsesløshet og til og med bevissthetstap.
Vis hele sitatet...
Fra Rolv.no

Update:
Er vel litt under 3 timer siden inntak nå og begynner å merke at hvis jeg stirrer ut i luften er alt litt blurrete og jeg vil nesten si bølgete. Føler meg egentlig ganske "chill" og avslappet og ubehageligheter merker jeg fortsatt ingenting til.
Når det gjelder tankemønster så vil jeg si at jeg bruker litt lenger tid en vanlig på å tenke. Jeg analyserer på en måte tankene før jeg tenker dem, selv om det høres lit absurd ut.

Tenker å sette på litt musikk nå av typen 1200 micrograms nå, så får vi se hvor det bærer. Har lagt merke til at musikk hever standarden på tilværelsen etter cannabis inntak, så satser på at det også gjelder for muskatnøtt.
Sist endret av Person_navn; 7. mai 2015 kl. 23:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.