View Single Post
Trådstarter
387
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Det er for jævlig egentlig at kratom skal være ulovlig. I det minste burde det i svært mange tilfeller vært det første som ble skrevet ut på resept. Selv om man kan hekte seg på kratom så vil jeg tro basert på asiatere sin bruk at det er langt skadeligere med benzo-preparater, eller opiater. Det er og en potensiel glimrende medisin for heroinavhengige. Det kunne vært fantastisk og hatt i alle hjem som angst og sovemedisin når det trengtes.

Men bare så det er sagt, så finnes det noe indikasjoner relatert til forskning som peker i retning av at langvarig bruk kan skade leveren.

Og så har man og det med tolleranse. Jeg var selv alltid forsiktig i min bruk og kvalme gjorde at jeg begrenset dosen. Men det siest at man bare må øke mengden mer og mer. Det til kratomen ikke gir funk i det hele tatt dersom man tar det daglig. Er du først "hektet", så er det lurt og trappe gradvis ned i doseringen til kroppen venner seg av det.
Vis hele sitatet...
Det jeg liker best med kratom er at man ikke får addictive behavior. Man blir ikke besatt av det sånn som man kan bli med alt annet og jeg snakker av erfaring. Det er ett rusmiddel ja, men samtidig føler jeg det hører til en annen klasse liksom. Det er noe annet. Er spent på hvordan det blir å ta pause nå da. Håper det ikke blir heftige abstinenser.. Det var null problem sist, men jeg hadde ikke den intense kulden mellom dosene da, så får se