View Single Post
Ja, jeg ser at sammenligningen med Netflix i den forstand kunne vært utelatt, men som jeg forøvrig også poengtere i mitt andre innlegg er jo nettopp at filmkatalogen på Netflix er utdatert men at det har flere serier som holder meget høy standard. Skrev også at trekkplasteret til kino er at det er ferskvare og tiltrekker seg folk. Ser ikke akkurat for meg en full kinosal om den første Indiana Jones filmen skulle bli vist om igjen.

Ellers enig i at film for tiden er best hjemme med venner og familie fordi da kan man diskutere filmen og underveis og i etterkant, kino blir litt annerledes akkurat på det punktet. Forrige gang jeg var på kino var det av og til vanskelig å holde fokus da andre folk pratet høylytt, telefoner ringte osv. så for min del kosta opplevelsen mer enn det smakte, synes egentlig ikke reklamer er så ille til sammenligning som støy og slikt under filmen som kan ødelegge mye. Jeg er egentlig glad i kino men det er ting som trekker opplevelsen ned som gjør at jeg lar være gå. Statistikken som Soletti her viser frem overrasker meg litt, men føler uansett at lenger frem i tid vil kino dabbe av da svære tv'er, hjemmekino og you name it kommer til a dale i pris som det meste annet innen teknologi. Skal heller ikke utelukke at en del år frem i tid at du kan se nyutgivelser hjemme i din egen stue. Men nå er ikke dette om at reklamer bør fjernes et tema jeg egentlig interesserer meg så veldig mye så da lar jeg dere som brenner for dette diskutere videre og ønsker lykke til med kampanjen.