View Single Post
Jeg har personlighetsforstyrrelse.
Ting mange merker når de først møter meg er vell at jeg sliter mye med å holde meg interessert i personer eller ting jeg holde på med, jeg er ganske sosialt sterk når man først blir kjent med meg men dette kan ta litt tid.

Jeg er veldig spontan, tenker ikke mye igjenom ting før jeg gjør det. Dette har gjort at jeg har kommet i mange kjipe situasjoner som jeg vet at jeg kunne unngått om jeg bare hadde tenkt meg litt om.

Venner og familie vet om mine problemer og jeg tror at det eneste de merker at PF er at jeg kan bli fort frustrert om folk ikke skjønner meg. Jeg blåser også opp ting veldig mye, feks hadde lekkasje i taket mitt for noen uker siden og ringte mamma ganske hysterisk fordi jeg ikke viste hva faen jeg skulle gjøre. Dette var en STOR ting for meg men for henne var ikke det noe kjempe stort å ingen grunn til å være hysterisk for. Jeg reagerte da med å bli sint fordi hun ikke skjønte hvorfor jeg blei så hysterisk.

Å leve med det er vanskelig, jeg sliter med å holde avtaler, jeg er veldig ubesluttsom og kan være vanskelig å ha med å gjøre til tider. Nå vil jeg legge til at jeg har en rekke andre diagnoser også.

Beklager om dette blei rotete eller ikke ga deg så mye svar