View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er belegget ditt for denne påstanden? En nordmann som ble tatt med 5g hasj uten noe stoff i blodet ble fratatt førerretten. Han brukte 1 - 3 ganger i måneden og ble derfor erklært "ikke edruelig", mens vi andre lovryttere kan sause oss inn i 60 % vodka hver helg (og ettermiddag/kveld egentlig) og fortsatt være edruelige som faen. Sterk logikk, eller politiet som leker politikere?

Saken skal opp i menneskerettighetsdomstolen som kommer med dom en gang til neste år. Tenk deg hvilke ringvirkninger noe såpass tåpelig kan gi mtp. jobb, barn, bolig osv.

Du kan google "certo method", da det er det eneste jeg har sett anekdotisk bevis på at fungerer. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Du har rett, jeg tenkte ikke på den saken der. Men er ikke det en enestående sak med han gråhåra (fra normal?) som hadde blitt tatt x antall ganger før? Men ja, jeg var for rask på avtrekkern og tenkte meg virkelig ikke om når jeg skrev. Det er jo også vanlig å måtte ta pissings når man er ute på prøvetid fra fengsel om man har narkovilkår, så grunnene kan være mange! Legger meg flat og beklager for dømminga.