View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje jeg var uklar i formuleringen eller skrev litt klønete. Forsøkte ikke å undergrave effekten av bol, jeg forsøkte å vise at de seriøse bolerne legger ned veldig mye tid og energi på hver kur. Fordi mer innsats i form av bra kosthold, trening og hvile gir mest effekt. Skal lese det linken du posta sprettball.

Uten å ha lest linken vil jeg likevel advare lesere av tråden mot å kjøpe seg en kur uten å samtidig trene. Bol i seg selv er en belastning for kroppen og indre organer. Skal du først kjøre kur så sørg for at du får maksimal yield på den kuren. Folk bør ha noe treningsgrunnlag fra før, ha oversikt over hva de bør spise og de bør også forstå hvor viktig kaloriinntaket er på bol. Siden metabolismen skrues kraftig opp på bol må næringsinntaket også øke for best yield. De som har trent en stund, som kjenner øvelser og egen fremgang har kanskje også erfaring fra kosthold og kalorimengde. Og det er gull verdt før en kur. Pluss at utrente folk har jo en temmelig bra naturlig progresjon spesielt det første året når de blir seriøse med treningen. Så bruk det året til å lese deg opp på bol, inkludert potensielle skadevirkninger, og eksperimenter med kostholdet. Kutt ut tomme kalorier som energidrikker, alkohol, brus, godterier, snacks og snop. Så kommer fremgangen.