View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
I og med at du ikke vet dette så må jeg anta to ting. Enten er du et lite barn, ellers så er du på en eller annen måte utenfor samfunnet. I begge tankerekkene mine så er du under oppsyn av noen andre. Det virker da mistenkelig at du skal spørre her isteden for de som tar seg av deg. Dersom du er i en slik situasjon så tror jeg ikke at du bør, for ditt eget beste, benytte penger i kontanter i hemmellighet. Med det sagt, så er dette en plattform for informasjon. Svaret du leter etter er at du går i banken og tar ut 7.000kr i tusenlapper.
Vis hele sitatet...
Tenk å skrive såpass overlegent samtidig som du skriver så mye tull.

Jeg vet ikke om noen banker i Kristiansand sentrum som har kontanter. I minibanker får jeg alltid kun 500lapper.

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Ja, og da gjerne begrenst til 2000 som maks beløp..
Jeg har sjelden behov for store kontantbeløp, men de gangene jeg har hatt behov for å ta ut litt større beløp, har jeg opplevd det som heller tungvindt.
Jeg har kanskje vært uheldig med valg av filialer og minibanker, men det er nå min erfaring.
Vis hele sitatet...
Samme problem her, mister du kortet får du ikke tatt ut noe lenger.
Sist endret av random105675; 21. mai 2019 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.