View Single Post
Sitat av Znusken Vis innlegg
Hvor er det umoralske?
Med mindre du har en "sperre" som hindrer deg, hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
For all del, man bestemmer selv, men dette er noe man kanskje kan angre på om et par år, selv om man ikke ser det nå. Om man får seg type og er stormforelsket så er det kanskje ikke så kult å si at man tidligere lot seg pule for penger. Kanskje ikke drømmetypen din, TS, ville satt så veldig pris på å slå seg til ro med en tidligere prostituert. Personlig tror jeg at du ville betalt mer enn 10 000 kroner for å slippe å sitte med den følelsen. Det er heller ikke trygt, du har ikke noe sikkerhetsnett rundt deg nødvendigvis. Det kan gå fint og alt er helt på stell, men det kan hende at han er voldelig og til og med at han ikke en gang betaler.

Man vet ikke, og jeg synes ikke at sånne ting kan eller bør måles i penger. Mange får problemer med å stole på mannfolk etterpå fordi de selger seg til menn som er utro mot koner, og mange mannfolk er rett og slett ekle og forferdelige, og som prostituert omgir man seg med de verste - og på den verste mulige måten, ved å gi de kroppen din til å fråtse og utnytte.

Min usensurerte mening. Ingen dømming om du skulle finne på det, men jeg tror ikke at du egentlig vil dette selv om raske penger høres fristende ut.