View Single Post
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Etterspørselen er jo allerede der?
Vis hele sitatet...
Vi bor ikke så langt unna hverandre, men det er litt som du sier. Jeg pleier å kjøpe en halv kilo med dette som blir ganske så mange fordelinger. Etterspørsel er ikke så stor nei, men den er der

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke der jeg bor, og ikke i riktig skala...
Vis hele sitatet...
Hva er riktig skala, med tanke på at det går for samme pris som kokain?

Sitat av Liamsen Vis innlegg
Hei! Jeg hallusinerer masse på ketamin, når jeg lukker øynene. Men min kompis ser ingenting, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det samme, ketamin er mye mer visuelt enn feks Lsd/sopp for min del, på det nivå at det plager meg i stor grad og da spesielt når jeg lukker øynene og prøver å sove

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Før kunne det ordnes ganske enkelt gjennom veterinærer i diverse naboland, men her i Norge pdd. er det like ulovlig og tungtvint å skaffe som prekursorene til ghb, meth, amf eller MDMA. Hva tenkte du å ekstrahere det fra, egentlig?
Vis hele sitatet...
Løgn. Ketamin er absolutt ikke å "ekstraktene" eller å få tak i det som du sier. Skal jeg ta feil, så gjerne send meg en pm da jeg faktisk kan og vet prosessen forskjellig fra GHB eller MDA. Spør da heller deg hva i all verden din fremgangsmåte, hvilken jobb er det å foreta segz om som du sier en forgjenger til ketamin. Hvordan klarer du å snu atom og molekyl til R/S av bestemt form?
Sist endret av noguhso; 8. desember 2023 kl. 05:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.