View Single Post
“People are strange"
71
en gang jeg var på MDMA (250mg, rett etter redrop) hadde også røyka en del weed. var på vei til en narvesen, da jeg så en mann lente seg intill en lyktestolpe. tenkte jo ikke noe serlig over det, siden det er jo helt vanlig? det var ikke før jeg kom 2-3 meter unna at han plutselig trakk seg sammen og strakk seg ut (skjedde på under et halvt sek) og det var bare en sykkel haha.

Den aller kuleste hallisen jeg har fått noensinne, var da jeg tok LSD (en dråpe) første gang. ca 5 timer inn i tripen droppet jeg 100mg MDMA av helt vill kvalitet. hallisen var at jeg så på månen som så "helt normal" ut, men når jeg snudde hodet mitt 90 grader og hadde månen i sidesynet mitt, eksploderte den i de vakreste mønstre over hele halvdelen av synet mitt, og så sto alt stille. hvis jeg så tilbake på månen så trakk alt seg sammen til den vanlige månen igjen. jeg ble aldri lei av å snu hodet mitt frem og tilbake hahaha.
Samme trip, bare noen timer senere, røyka jeg en joint, noe jeg ikke hadde gjort før i tripen, og ting var på vei nedover. de vanlige mønstrene man pleier å få på LSD (var på en stor gresslette, og så mot en skogkant) begynte å formere seg til de rareste tingene. jeg så seks store tannhjul som vred rundt på hverandre, mens en slange kveilet seg imellom. jeg stirret inn i den skogkanten en god stund, og tingene skiftet ofte, men ikke brått, heller med en jevn sud overgang som gav totalt mening med det neste jeg så.

andre gang jeg tok MDMA hadde jeg ikke tilgang til weed før jeg var så og si helt nede, ca en time etter jeg hadde røyka, var jeg på do, og da jeg skrudde av lyset så jeg vanndråper begynne å renne nedover doen. jeg trodde jeg hadde bomma noe jævlig da jeg pissa, men da jeg skrudde på lyset igjen trakk de seg inn toalettet igjen som om de ble tørket opp av papir. det var min aller første hallis, og jeg ble sent lei av å skru av og på lyset. må ha sett smart ut fra edru perspektiv...