Tråd: Bevis for Gud
View Single Post
jeg mener at mennesket selv er sin egen gud og dine valg er det som egentlig skaper alt. dine tanker er det som skaper din verden og jeg tror INGEN absolut INGEN ser på verden på samme måte. for eksempel tror jeg hvis jeg og en kamerat ser en bil tror jeg vi ser den bilen helt forskjelig. Vi vil beksrive den likt men den forklaringen vi vil gi vil bety to helt forskjelige ting for begge to.dette er fordi vi lever sån som vi er lert opp til og leve.vi er lert opp til at en firkant er en firkant og en running er en running. men hvordan vi ser på den firkanten og den runningen er helt forskjelig fra person til person. jeg tor ikke på en gud som sitter i himmelen og styrer alt som skal skje jeg tror det er du selv som bestemer hva det er som styrer alt.
og mitt syn på døden er enkelt og greit at etter at du er død tror jeg det er akurat som før du ble født... hvis du husker hvordan det var da tror jeg du husker hvordan det blir da du er død og... bare dumt at ingen husker det.

ble VELDIG rotete skrevet men.og mange skrive feil. håper jeg får poenget fram uanset.
Sist endret av elirdir; 12. april 2009 kl. 07:57.