Tråd: Bevis for Gud
View Single Post
Sitat av armstrong Vis innlegg
En annen, men veldig personlig, grunn for at jeg tror er noe som skjedde for tre år siden. Jeg satt på badet mitt å mediterte, og dette var et absolutt mørkt rom. Etter å ha meditert en halvtimes tid, så blir det plutselig helt lyst i rommet, jeg åpner øynene, (det er fremdeles like lyst i rommet) og ser to hender som strekker seg mot meg. Som om jeg var fjernstyrt, går jeg ut av rommet, og setter meg på senga mi. Jeg antar jeg satt i en halvtime og stirret tomt inn i veggen, mens jeg føler en enorm trygghet, glede, ,velbehag, tilhørighet og avslappethet. Jeg har aldri opplevd noe slikt tidligere, men det minnet om noe av det samme man føler under oppturen på psykadelia, (som jeg først prøvde i ettertid). Har også lest en bok om nær døden opplevelser, og mange av fortellingene har fellestrekk med min opplevelse.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at dette vesenet du møtte er den guden som er nevnt i kristendommen, den kunne vell verdt en helt annen gud i og med at vi har et bredt utvalg av dem her i verden.