View Single Post
for å ikke snakke om graving av hull der det bare er fjell og røtter, vann om det ikke er noe å bruke i nærheten -_-

sydvendt er relativt viktig, men ikke et must da man med auto's kan starte tidlig så de er ferdig senest august.
september er gambling på høyt nivå imo, råtne buds er jæææævlig kjipt etter all den bæringa.

@veidemann, anbefaler deg å prøve hønemøkk pellets, npk på den fra plantasjen mener jeg huske var ca 4-2-3 og har aldri fått noe mangler ute ved å bruke det + dolomitt-kalk. så kan du skryte av heløkologisk weed i tillegg hehe

TS, ph i skogjord (hvertfall barskog, myr, lyng-områder) er ca garantert så sur at cannabis dør, så her må man enten kalke 1-3 års tid i forkant eller ta med egen jord meg riktig ph, så kalke flekken og litt rundt der man har planta.

for å sjekke lyset på nye potensielle spots ute bruker jeg en slik, og har memorert dette, men ser ikke ut som det er mangel på lys der det er max 25-30k+ lux ute akkurat, så er ikke så vanskelig å finne bra plasser gjemt blant skog og kratt osv