View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Orker ikke fortelle noe om saken da deler av den har vært i media. Har fått kompleks ptsd som følge av alt som skjedde og er ikke lengre istand til noenting. Sosialt ødelagt. Klarer ikke jobbe lengre. Sover nesten aldri en hel natt. Blitt glemsk, redd og takler ikke møte folk jeg ikke kjenner fra før. Kan ikke være ute blant andre mennesker og kan ikke engang ta bussen eller toget fordi det blir for vanskelig. Har mange episoder der jeg blir apatisk som følge av påtrengende minner fra hendelsene og da blir jeg stum og klarer ikke prate eller svare om noen snakker til meg. Livet er ødelagt og etter mange år i terapi har jeg mistet troen på at livet blir bedre. Tanken på å måtte stå i retten og gå gjennom alt dette en gang til med folk jeg ikke kjenner og kanskje også de skyldige der gjør meg livredd. Jeg ønsker at hele verden skal få vite om dette men jeg tror ikke jeg klarer å fortelle om det. Mest av alt ønsker jeg å få plassert skylden hos de som er ansvarlig. Men om jeg knekker sammen i retten så ødelegger jeg sikkert alt om jeg blir stum i flere timer.