View Single Post
Sitat av Ahmed Nordmann Vis innlegg
Beklager hvis mitt innlegg var slem på noen som helst måte det var ikke meningen. Det er bare at jeg ikke er opprinnelig norsk, og der hvor jeg komme fra skal kone adlyde ektemann. Jeg trodde at det var sånn det var også i Norge fordi norske stat er glad i muslimer. Jeg hører ofte i nyheter at det foregår en islamisering av norge, og dette er jo positivt for mine muslimske brøder. Fordi islam er fredens religion.
Vis hele sitatet...
Og der sier vi takk til deg. Til dere andre: Jeg lar dette stå som et skolebokeksempel på rasisttrolling. Jeg siterer meg selv, her:
Sitat av Myoxocephalus
Dette er god, gammeldags trolling.
Vi har en håndfull såkalte sinte hvite menn som pleier å registrere trolleprofiler her inne. Typisk modus operandi er å opprette en tråd der de utgir seg for å være innvandrere, LGBTQetc eller kvinner. De stiller så helt hinsides idiotiske spørsmål og følger opp med å avsløre totalt fravær av moral ettersom diskusjonen skrider frem. Hensikten er å bekrefte absolutt alle fordommer folk måtte kunne tenkes å ha mot gruppene de vil rakke ned på.
Dersom en nyregistrert bruker oppretter en tråd som får en til å sette kaffen i vrangstrupen, så stopp opp litt og tenk: Er dette rimelig? Ville en person i den situasjonen uttrykt seg slik? Er akkurat det ordvalget tilfeldig? Jeg pælma ut trollet, så han får ikke fulgt opp diskusjonen, men temaet i seg selv er interessant - om enn av litt mer akademiske enn praktiske årsaker. Derfor lar vi tråden stå. Carry on!
Vis hele sitatet...