View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Dette høres ikke ut som en smart ting å gjøre, bare det at du driver å "tester ut" kan sikkert være nok til å få deg i alvorlig trøbbel i feks en razzia eller andre random greier der snuten plutselig får greie på hva du sysler med. Det kan jo være nok at noen letter deg for penger på fest hjemme hos deg, blir tatt for bruke falske penger og innrømmer at de stjal pengesedlene fra deg for å slippe å bli tiltalt for falskmynteri. Forfalskning av penger blir sett på som svært alvorlig.

Sølvtråden er jo kinkig vil jeg tro, og det er vel også noen skrift på selve tråden som en ser under uv eller noe slikt. Så er jo pengene ikke trykket på papir fra furucellulose men på bomullspapir og det klarer du vel ikke å få kjøpt veldig enkelt.

Og har du kommet så langt at du klarer å skaffe en rull med papir for pengesedler så mangler du jo fortsatt offset trykkeri, plater, sølvtråd etc.

Om du først skal bli gængster så er det vel mye enklere å leie en hær av kuppede pc'er? Du kan kjøpe deg en hel arme av pcer på darknet som er infisert med trojanere og faenskap. Så kan du gjøre som andre cyberskurker å stikke av med millioner når du først har funnet rette offeret. Eller kombinere det med sosial hacking og lure bedrifter til å sende 50 millioner eller hvor mye du nå drømmer om.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke bruke pengene elr no bare teste og se om jeg klarer å få det til