View Single Post
Trådstarter
4
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Så du snakker om den type kontroll som utføres av en billetør/togvert ombord, ikke en random utført kontroll for å sjekke om de ombord på ubetjente vogner har gyldig bilett? I så fall må vell togverten huske hvilke soner du har kjøpt bilett for og når du skal gå av.
Vis hele sitatet...
snakker om billetørene/togvert ja. Men om dem MÅ huske på hvor folk sitter høres litt sprøtt ut spør du meg :/

Sitat av Rosander Vis innlegg
Konduktørene har en liste hvor de ser hvilke seter som skal være reservert for de enkelte etappene.
Om de sjekker at avstigning skjer på riktig stopp er ikke helt sikkert men dersom noen reserverer setet ditt vil du bli oppdaget.

Du kan kanskje prøve å late som du sover og dermed ikke fikk med deg stoppet ditt.
Vis hele sitatet...


''Konduktørene har en liste hvor de ser hvilke seter som skal være reservert for de enkelte etappene''

Har sitti på tog før der jeg måtte ha flytta meg flere ganger fordi jeg ikke hadde reservert plass, but idk.


''Du kan kanskje prøve å late som du sover og dermed ikke fikk med deg stoppet ditt''

Den var faktisk jævlig bra.
Sist endret av limmosinni; 15. juli 2018 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.