View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av penetration
Det DU setter pris på er kp, og i lengden så får du ikke det bare ved å rakke ned på andres innleg.


Noe du kanskje ikke forstår ( kanskje det skyldes mangel på iq? ) er at jeg og mange andre syntes denne guiden var kjempefin og lærerik.
Vis hele sitatet...
KP er et mangelfullt system som ikke gjenspeiler kvaliteten av postene til en bruker, ditt utsagn om min IQ er ikke verdig et svar en gang. Om du prøver å tirre meg bør du nok bruke andre metoder.

I mitt personlige syn blir det litt som å gi ville dyr mat: Vet et par av de at de får servert noe på et visst sted, kommer de alltids tilbake, og tar kanskje med seg resten av flokken.

nFF er et IT forum med noe tilhørende emner, de få brukerene her som har peiling på emnene de driver med skriver utrolig mye bra og de viser at forumet fremdeles har en bit av sitt originale image igjen: Et sted for IT interesserte å diskutere tema som interesserer de.
Desverre likner nFF til tider som en yngleplass for tennåringer som vil "hacke" skolen/kompisen sin eller hvilke piller i bestefars skap de kan ruse seg på. Jeg har heldigvis autoritet til å ta meg av sistnevnte.

Sitat av penetration
Når jeg benyttet meg av denne guiden her så kom jeg på et par hindere underveis som feks åpning av porter og dynamisk ip, da søkte jeg bare litt på google og fikk svar på det jeg trengte. Da begynte jeg på neste steg, og hvis jeg ikke skjønte det så søkte jeg enda litt mere på google for å få mer utdypende info, for så hoppe til neste punkt.

Så pga guiden viste jeg hele tiden hva jeg skulle gjøre, men på noen punkter bare ikke helt hvordan. Dette skyldes selvfølgelig ikke 3xt4cys mangel på utfyllende info, men min mangel på kunnskap innenfor nettverk osv.

Hvis jeg hadde vært ute etter mer informasjon om hvordan i prinsippet en trojan fungerer, noe nettverksinformasjon osv, så hadde jeg funnet det på google, og ikke forventet at han hadde tatt for seg alle mulige tenkelige emner i EN guide.

Det jeg mener er at guiden var skrevet utrolig bra, og man kan ikke klandre 3xt4cy for at han har skrevet en guide, og ikke en bok.


Stooooort kp fra meg !!!
Vis hele sitatet...
Du sier nesten det jeg skulle si nå: Du har funnet frem informasjon på google om stegene du ikke helt skjønte.
Poenget mitt er at hele guiden er noe som du finner lett på google ved et par søk: Prosessen av å bruke en trojan er like enkel som å installere hvilket som helst program som trenger en forwardet port, ikke akkurat rocketscience.
Sist endret av Dodecha; 14. juni 2008 kl. 22:34.