View Single Post
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Takk for svar!
Nei, var bare at hun satt i fanget hans, og kosa med henne ved å beføle henne, på hendene og føttene, var ikke noe "værre" enn det, men jeg syntes det var veldig rart, da jeg skjenner personen fra før av og jeg fikk en skikkelig ekkel følelse inni meg og jeg har merka at han er så snill og blid mot denne jenta hele tia, når han er egentlig en ganske så seriøs person. Noe som fikk tankene mine til å spinne.

Når det er sagt, så har jeg en ny problem stilling, hvordan skal man gå fram for å snakke med en pedofil om "problemene" hans? Er jo ganske vanskelig, da man først må vite om personen er klar over "problemet" eller ikke. Og hvordan kan man gå ut i fra at en person er pedofil, hvordan kan vi spørre den personen spørsmål til å finne ett svar på det?

Grunnen til at jeg spørr, er fordi man ikke kan si "ring dette nr så får du hjelp", man må jo være egen psykolog mot pedofili da det ikke finnes noe hjelpetelefon eller noe lignende.

Ble kanskje litt mange spørsmål her nå, beklager.
Vis hele sitatet...
Skjønner! Vanskelig og si om han er pedofil selvsagt, han kan selvsagt være pedofil, men de fleste er jo IKKE pedofil igjen, så vanlig kos med barn, slik foreldre gjør mot sine barn, er jo ikke noe "bevis" eller hva man skal kalle det!

Dette med hvordan å snakke eller å ta opp noe sånt med noen, er svært vanskelig og svare på. Jeg tror jeg må få tenke litt på det hvis det er greit. Kan du ikke sende meg en PM og fortelle litt mer? Ettersom det kanskje er en spesiell person du nå tenker på, så kan du forklare meg litt mer kanskje?

Sitat av hemakid Vis innlegg
Har et lite spørsmål. Hvis du møter e* jente/gutt som ser ut som et barn, oppfører seg som et barn, men egentlig er eldre enn 18 år. Tror du at du kunne blitt "lurt" til å bli seksuelt tiltrukket og forelsket i denne personen? Grunnen til jeg lurer på dette er fordi jeg har hørt om folk som er feks heterofile som har blitt sammen med mennesker som opprinnelig er av samme kjønn uten å vite det.
Vis hele sitatet...
Kan nok hende at jeg ville assosiert henne med et barn, og derfor bli litt sjarmert og sånn. Men da handler det om utseendet. Jeg kjenner ingen voksne over 18 som oppfører seg akkurat som et barn, derfor vil noe fort skurre i forhold til min legning.

Sitat av ynkey Vis innlegg
Det var det jeg lurte på, men det er en ting til jeg kom til å lure på nå, har du fortalt det til foreldre at du er pedofil? I såfall var det vanskeligere for deg enn til venner?
Vis hele sitatet...
Har ikke fortalt det til foreldre mine, og kommer aldri til å gjøre det. Er redd for å gjøre de knuste rett og slett. Så de vil aldri få vite hva jeg er.