View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Bearass Vis innlegg
200+ tripper på LSD vil si en tripp hver eneste helg i 4 år. Litt rart at kmsc likevel gir råd som, ikke tenk bare gnafl innpå. Ta det på sparket og ikke tenk deg om. Gnu på første gang etc.

Det er i diamentral motsetning til den jevne erfarne psykonaut råd og vink. Men nå er vel LSD et av få psykedeliske stoffer som det går an å ta ganske ukritisk når man først er vant til effekten. Derav lettvint tilnærming muligens
Vis hele sitatet...
Når ble det å ta 1 lapp til å bare kaste innpå med lsd, eller bare gnafle innpå som du sier? Det jeg mener med å ta det på sparket, er at i ganske mange tilfeller så vil man ikke føle seg helt klar første gangen uansett, og da må man bare kaste seg ut i det. Sånn var det for meg, og alle de jeg kjenner som har prøvd(som er en god del) Personlig var jeg nervøs, og veldig i tvil min første gang for mange mange år tilbake, klarte aldri å bestemme meg, så en dag fikk jeg tilbudet og tok 2 tabs, ja på sparket.

Det er en avgjølelse jeg ikke angrer på, det åpnet seg mildt sagt en ny verden og mange nye veier for min del akkurat den dagen. Jeg vil vel påstå at det kanskje er reisen jeg husker best av alle mine psykedeliske reiser.

Jeg er ingen psykonaut, selvom jeg har trippet en del. Jeg er ingen spirituell person.