View Single Post
Hei!
Har søkt litt rundt men fant ingenting av særlig informasjon så tenkte jeg skulle ordne en tråd for dette "fenomenet". Vil selv si at jeg har ganske god erfaring med MDMA og har hatt den samme opplevelsen på hvær "tur", hvis man kan kalle det det.

Når jeg inntar MDMA er det akkurat som jeg og andre får en egen identitet på molly, ansiktet mitt og andres ser helt annerledes ut. Å nå mener jeg ikke på "gurning" som er helt vanlig, men at man rett å slett ser annerledes ut. (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det). Er også flere jeg kjenner som har opplevd det samme.

Som på min siste tur så hadde jeg og en god venn intatt tilsammen 4x Knipps og x antall hasj, å etter første peak så er det som om han så helt annerledes ut. Når jeg kikket bort på han så var det som om jeg visste hvem det var, men greide ikke å kjenne han igen før etter ett par sekunder. (Han så akkurat ut som han som spiller banjo i Dueling Banjos for dere som har sett den. Var igrunn ganske morsomt )

Men, det som enda snålere er at det bare er de som har intatt mdma som ser hverandre på den måten og med den nye "identiteten". For alle andre har man bare de vid åpne øynene, sykopat glis å en kjeve som går som et lokomotiv på toppfart.

Er det noen her inne som har hatt samme opplevelse av denne "MDMA-Identiteten" og som vet hva det kommer av? Eller er det bare jeg som her helt på bærtur? Kan det være at hasjen har hatt innvirkning på at dette oppstår?

Gjerne skriv litt om deres opplevelser og formeninger om dette fenomenet der nede.

Roll safe