View Single Post
Praetendere
Jorg's Avatar
Sitat av Kaizen Vis innlegg
I motsetning til deg med holdning at man er dum om man i det heletatt gidder å bruke tid på dette, så viser vel denne tråden at jeg forsøker å skaffe meg kunnskap.

Tror flere lesere denne tråden lurer på hvorfor du ikke forsøker å skaffe deg kunnskap i stedet for å komme med flåsete ala vissene påtteplanter.
Vis hele sitatet...
Du er ikke dum fordi du bruker tid på dette, det som gjør deg dum er at du ikke gidder å legge noe tid eller energi i å se saken fra en annen side og se om det kan ligge en annen forklaring bak fenonemene.

Har du prøvd å finne debunked-videoer av fenonemet, lese på forumer som debunker slikt, det virker heller som at du vil ha alt servert på et sølvfat og ikke gidder å gjøre noe innsats i å faktisk komme til bunns i saken.

Det er dritlett å komme til konklusjonen "det er aliens" og dermed si seg fornøyd, det å derimot gjøre en innsats for å finne et naturlig forklaring krever derimot en del mer av deg. Og du så jo en av videoene bli debunker lengre opp i tråden, hvor mange andre ufo-videoer har ikke blitt dissektert på samme måten tidligere, hvorfor tror du akkurat at disse her ikke kommer til å bli det? Er en evig runddans og det er ikke noe som gir kredibilitet i mine øyne til siden som skriker "aliens" hver gang en grovkornet video av et par pixler dukker opp.

Vil også minne på at UFO står for uidentifisert flyvende objekt, altså UFO =/ aliens, det er simpelt hen en måte å si at det er blitt observert noe som flyver, men som vi enda ikke har klart å identifisere. Det er langt ifra en bekreftelse på at det finnes aliens her på jorden.