View Single Post
Du kunne ha oppfordret OP til å snakke med dama si om situasjonen på en voksen måte uten å komme med usaklige anklager. Du kunne ha poengert at dette bildet sannsynligvis bare er noe hun har glemt å slette og ikke noe hun sitter og mimrer over når OP ikke er tilstede. Du kunne fortalt han at han skaper stor ståhei over ingenting og at situasjonen lett kan løses med litt god, gammeldags dialog. Du kunne ha formulert deg på en million forskjellige måter som alle ville vært bedre enn det innlegget du endte opp med å poste. Ja, du har all rett til å ytre deg akkurat slik som du vil, men jeg har også rett til å kritisere dine ytringer. Jeg synes du og freak-crewet har oppført seg uhøflig og usakelige i denne tråden og det står jeg 100% for.

Hvis OP var en kvinne som fant et gammelt bilde av mannen sin med en munnfull fitte og søkte råd, ville du ha formulert deg på samme måte?
"Dette er 2019. Hva trodde han? At han var jomfru?. Selvfølgelig har han gamle bilder av tidligere erobringer på datamaskinen."