View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg satte det på spissen, ja, men jeg står fremdeles ved hvert komma i innlegget.

I åpningsinnlegget er problemet til OP at "pulsen går i hundre" fordi han ikke makter å slutte med visualisering av sin utkåredes sex-akter med andre. Selvfølgelig har noen tatt nakenbilder og -video av damen hans tidligere.

Dette er 2019. Hva trodde han? At hun var jomfru?. Hvordan er ikke et slikt spørsmål på sin plass i dette tilfellet?

OP har påtenkt seg et problem i et scenario han selv satte seg i ved å stikke nesen hvor den ikke hører hjemme. Som resultat ser vi denne tråden hvor det noies over... hva egentlig?. Er man respektløs hvis man utfordrer noen og ikke bare jatter med det man ser på som vrangforestillinger? Hvis det er utgangspunktet ditt så er er vi fundamentalt uenige.

Som vanlig har mine meninger (med mindre vi spesifikt snakker om drift av nettstedet) nøyaktig like stor/liten kraft som dine her. Hvis du insisterer på å påta deg en slags offerrolle er du velkommen til det, men de fleste ser sikkert hvor lite det hører hjemme.
Sist endret av nso; 18. januar 2019 kl. 05:42.