View Single Post
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Hvis du føler at å ringe familie er det eneste fornuftige du kommer på, og at det er gått så langt med huvdama, får du nesten bare gjøre det.

Ellers finnes det vel rustelefon, BUP, fastlege, osv som hun kan kontakte, men da må hun ville legge inn innsats selv.

Hvis det er slik at du seriøst tror hun kommer til å dø, ville jeg personlig satt alle kluter til.

Nå virker det her som en oppmerksomhetskrevende dame, men siden det er du som kjenner henne er det dessverre du som må bedømme om dette er manipulasjon eller et siste rop om hjelp.
Vis hele sitatet...
Takker!

Umulig for meg å faktisk vite hva som er sant oppi det hele. Personlig ser jeg ikke hva hun får ut av å ringe meg og fortelle det hun fortalte. Hun sa ordrett "tilbyr noen meg 2 flasker vin, tar jeg det imot. tilbyr noen meg et gram cola, tar jeg det imot. Og hadde noen tilbydd meg heroin, hadde jeg helt sikkert tatt imot."

Foreslo at ho kom til meg i helgen, men hun virket å ville "oppleve" helgen før ho eventuel kom til meg. Grunnen til at jeg foreslo det var fordi at då var ho i det minste fri fra driten i noen dager.

Basert på det ho sa, så tror jeg det ender med at ho dauer relativt kjapt. Men vet ikke hvor mye jeg kan tro på alt, aner ikke hvor jeg har henne. det eneste jeg vet er at hun har ingen positive folk å forholde seg til, og at hun kun føler at hun kan snakke med meg. faen for en situasjon