View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så Kripos har altså en eller flere zero days som de benytter seg av for å komme inn på telefoner? Eller i alle fall en slags metode som unngår ting som kryptering og lignende på hvilken som helst telefon?

Det er slik du fremstiller det. Foreslår at du leser deg litt opp på ting før du kommer med røverhistorier og får det hele til å fremstå som om du er legit fordi dette "er ikke hverdags info og skal egentlig ikke ut". For det er BS. Men for all del, dette er jo gradert informasjon, så du kan selvfølgelig ikke utdype eller forklare hva du snakker om..

PS: Før kryptering var hverdags kunne man bruke metoder som dette på flere telefoner, med jtag/uart/osv - men i dag er historien en annen. Når det gjelder alle andre type enheter som ikke har dette sikkerhetsnivået kan man koble seg til som man vil, og ofte få direkte tilgang til alt man kan drømme om.
Vis hele sitatet...
Altså, hva som er og ikke er må du se på selv Jeg kan ikke si hva du kan tro å ikke, men ja de kan buypasse kodelås. Som sagt jeg vet ikke hvordan, eneste jeg vet er at det er en loddebolt med i likninga...