View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 420master Vis innlegg
Eneste grunnen til at jeg vet vi drev med dette er fordi kripos ble opplært til å gjøre det selv. Men sitt der å nekt du, jeg kan heller ikke komme med dokumentasjon på det her da de hadde taushetsplikt når de drev med det
Vis hele sitatet...
Så du veit mao. at dei lodder ut eller inn ein chip, utan at du har peiling på føremålet? Vel, i 2011-2012 var ikkje full disk encryption på telefoner vanlig. Å lodde ut FLASH-chipper for manuell utlesing av data ville på det tidspunktet absolutt gitt meining. I dag? Not so much.

Ei heller vil det sei at det er ein prosess som vert gjort for å plante ei bakdør på ein telefon som skal brukast viare.

Så igjen, eg tviler ikkje på at KRIPOS i ein del scenario har interesse av å fjerne chipper frå kortet dei er på. Eg har ingen grunn til å tvile på at dei har fått opplæring i det. Men. Det er jo ikkje det som er temaet!

La meg minne deg på kva du skreiv:
Sitat av 420master Vis innlegg
Hahahahahaha, har prøvd å lufte dette før ingen trodde på meg, de lodder på et eller annet eller av på kortet for å omgå koden! De har glemt rett og slett og gjøre tlf sikker igjen!
Vis hele sitatet...