View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Men så har ikkje vi eit sjølvmordsforum. Om du er interessert i det kan t.d. alt.suicide.holiday vere eit brukbart alternativ.
Vis hele sitatet...
Du siterer første setning av innlegget mitt og unngår å svare på problemstillingen jeg tar opp. Dersom du leser innleggene i tråden, finner du fort ut at jeg ikke har behov for et forum for å diskutere selvmord. Jeg er ute etter grensen for hjelp en person kan få på dette forumet. Jeg skal uansett sjekke ut siden du viser til, slik at jeg har et alternativ om jeg skulle ombestemme meg :-)
Sitat av slashdot Vis innlegg
Viare så er det ein viss skilnad, ettersom sjølvmord har eit anna føremål enn rusmiddelbruk.
Vis hele sitatet...
Tja. Dette mener jeg også kan diskuteres i denne sammenheng. Her snakker vi om injesjering av heroin. Målet er rus. Konsekvensen er (veldig ofte) sterk avhengighet som ødelegger livet ditt på mange plan. Fysiske og psykiske, sosiale og kulturelle, etterhvert (som også trådstarter nevner i denne tråden) dårlig sprøytehygiene og smittefare som kan medføre seg alvorlig sykdom - og konstant fare for overdosering etter variabler som renhet i stoffet og toleranse.