View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Nei, depresjon kan sette en del sperrer for hva jeg kan gjøre.
Resten kan sikkert stemme.
Vis hele sitatet...
Du virker veldig fast bestemt på å fortsette med eksperimenteringen uansett hvilke råd du får. Det er ikke å anbefale at en eksperimenterer med narkotika når man har en sykdom som din, når man er en smule ustabil, blir hele festen farligere enn den normalt burde ha vært.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Det har jeg heller ikke påstått.
Kommer til og få en nedtur og to til i løpet av mine 60år til her på planeten, men det kan nå så absolutt ''vanlige friske folk'' også.
Hvorfor ta kjangsen? Fordi hasj gir meg en utrolig god følelse og kobler meg helt av.
Vis hele sitatet...
Din bombastiske holdning insinuerer at du ikke bryr deg om eventuelle konsekvenser, det var derfor jeg minnet deg på at du ikke er immun.
Selvsagt kan dem ikke lider av depresjon og.l også gå på en smell, men du til de grader mer utsatt. Min erfaring med venner som var deprimerte, var at de slet med å sove, og kunne av og til bare være triste en hel dag. Narkotika kan virke som en katalysator for slike følelser, det er derfor jeg ikke vil anbefale deg slik eksperimentering. Det er derfor jeg mener depresjonen har satt en grense. Du må ikke finne på å tøye strikken, du må bli friskere, deretter kan du tillate deg slike fornøyelser som denne.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Noen blir president (Feks Obama), noen blir butikkmedarbeidere, noen blir politi og noen blir knarkere, det er realiteten. Det er livet.

De som ikke ruser seg ender opp nett likt.
Noen blir president, noen blir butikkmedarbeidere, noen blir politi og noen blir knarkere, det er realiteten.
Vis hele sitatet...
Du nevner at flere som har prøvd cannabis har gjort det bra senere i livet sitt, men du gir ingen kobling mellom narkotikum og suksessen. Jeg ser dermed ikke sammenhengen, Jens Stoltenberg har forøvrig også tatt seg et drag. Det var neppe grunnen til at han ble statsminister i dag, setter heller det i sammenheng med at han er diplomatsønn og lærte politikk med morsmelken.