View Single Post
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Som sagt dette er svært svært naivt å tro. no offence
Vis hele sitatet...
Naivt? Kanskje i ditt tilfelle, i mitt blir realistisk ett mer passende ord valg.

Sitat av Sio Vis innlegg
Hvor mye jævelskap er du villig til å sitte igjen med da? Man skal ikke eksperimentere med rusmidler uten å ha en solid plattform og gjøre dette på. Et deprimert menneske med suicidale tanker er på ingen måte en solid plattform. Er du noen gang lei deg? Helt uten grunn? Når du er trøtt kanskje? På stoff kan dette bli et skred av følelser, og ingen kan fortelle deg om det er lykke, eller ren depresjon, som blir utfallet.

Det er ikke moralprekener som er ute å går her på forumet forresten, som oftest er det ren omsorg, humanitet. Folk vil ikke be deg vente fordi dem liker å stå med pekefingeren og si "nei nei barn, dette er forkastelig i følge meg!" Det er fordi flere av oss har opplevd å miste venner, og det begynner gjerne slik som du beskriver. Selv om du er anonym her, er du fremdeles et menneske. Jeg vil be deg vente, til du har fått nøstet opp i depresjonen din i det minste. Er du myndig?
Vis hele sitatet...
Min sykdom skal ikke sette sperrer for ting jeg har lyst og gjøre i livet.
Har bare en gang i løpet av 2år hatt en skikkelig nedtur i fylla, og aldri på hasj, så ser virkelig ikke problemet her.
Kan godt være statistikken er dårlig, men det betyr ikke at hver og enkelt vil havne på kjøret!
Er ikke myndig, nei.

Men admin kan bare slette tråden, dette her tok jo helt av.