View Single Post
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Er derfor jeg skriver at jeg håper dere ser forskjell på avhengighets forskjellen mellom og bite negler og skyte heroin.
Og eventuelle stoff jeg finner skal ikke brukes ofte, gjerne en gang pr 14dag eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Du tror du har kontroll, du tror du klarer å holde deg til hver 14. dag, du er sikker på at du har kontroll over forbruket ditt... Men etter noen månder ser du at du ikke har vært nykter en eneste dag. Du driter deg ut hvis du tror du klarer å kontrollere forbruket uten noe stress. Uansett om det er negler eller heroin du driver med...


Helt sant, men to ganske vidt forskjellige ting.
Psykisk avhengighet der du innbiller deg selv at du er avhengig er litt lettere og rømme fra en noe fysisk avhengig der helsen holder deg igjen.
Vis hele sitatet...
Psykisk avhengighet kan være minst like jævelig som fysisk, ikke lat som om du vet hva du prater om uten å ha vært der. Det siste du trenger er å fylle opp huet ditt med rusmidler. Du kan mene og påstå at denne tråden var ment til masse, men fakta er at du skrev at du er suicidal og sliter med depresjoner. Det eneste du gjør ved å ignorere det folk her prøver å si til deg, er å drite deg enda hardere ut..

Prøv å høre hvertfall, du gjør det jævelig mye enklere for deg selv seinere i livet hvis du klarer å lytte til sunn fornuft nå.

Jeg er sikker på at underbevistheten din var ute etter en moralpreken,

Lykke til