View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg føler du vandrer inn i rusmidler på feil premisser. Du ønsker å eksperimentere, men du ønsker ikke ansvar for egen helse.

Ingen rusmidler kan brukes hensynsløst uten risk. Inge rusmidler kan misbrukes uten fare for avhengighet, og det gjelder alt fra hasj og MDMA til heroin.

Sliter du med depresjoner skal du ikke røre rusmidler i det hele tatt. En kjedelig virkelighet, men slik er det bare. Selvmedisinering fungerer aldri.
Vis hele sitatet...
Jeg leser meg jo alltids opp om rus midlene og vet hva jeg går til før ett eventuelt inntak.

Merker også at du bruker ordet ''misbruker'' og skjønner ikke helt hvorfor du antar at jeg er en misbruker?
Hva gjør meg en misbruker i dine øyne?
Missbruk er aldri bra, det ligger liksom litt i ordet.

Og som nevnt tidligere så er det ikke bevist at hasj er fysisk avhengighetsskapende, psykisk kan alt være avhengighetsskapende alt etter hva du innbiller deg selv.

Sitat av fetter Vis innlegg
Om "knowledge is the key", og du har "lest deg opp", burde du vite ganske klart at med depresjoner og suicidale tanker bør du holde deg langt unna alt som er av psykoaktive substanser inntil du har fått kontroll.
Vis hele sitatet...
Bør det ja, men det er ikke et ønske fra min side.
Og knowledge is the key uansett, jo mer du vet om stoffet før du tar det i bruk jo bedre forebredt er du.