View Single Post
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
For å finne de menneskene du tenker på Taurean må jeg ut av det dårlige fellesskapet jeg har nå. Men jeg sitter godt i saksa da (som jeg beskriver tidligere) store deler av familien min ruser seg. Det eneste vil da være å holde meg unna familie frem til jeg er nykter og en god bit videre derfra..
Vis hele sitatet...
Jeg skal stille deg enda et spørsmål: Hva er viktigst: Deg og din psykiske og fysiske helse og din framtid, eller familien din? Hva kommer først??

Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Men er det virkelig et nødvendig steg å ta? Er det nødvendig å holde seg unna sine nære og kjære når man skal slutte å ruse seg? Jeg har også et par som gjerne ønsker å motivere meg til å slutte å bruke. Men de prater fint om at det er bra jeg ønsker å legge bort hasjen og støtter meg i alt det, for så å røyke seg en joint etterpå. Jeg beskriver også i mitt første innlegg at det er vanskelig for meg å finne motivasjon da jeg har sett det dårlige liv og derfor ikke frykter det på samme måte som andre, kanskje litt mer straighte, gjør.
Vis hele sitatet...
Du beskriver noe som er svært essensielt hos oss mennesker: Lidenskap. Jeg skal forklare:

Det at du lagde den tråden her er et tegn på at du følger din lidenskap. Du har utviklet verdier i tråd med din egen overlevelse. Disse verdiene er de som du er nødt til å følge, for de er en del av deg. Og de kommer av din egen lidenskap, ingen andres påvirkning kan forandre det.
Utfra den sannheten kan du bygge din nye fremtid. Det kan hende det tar tid, men det er helt opp til deg.

Alle har lidenskap. Ikke alle velger å følge den! Det å lytte til sin egen intuisjon, det er noe vi alle enten velger å høre på, eller ikke. Noen velger å lytte til andres intuisjon. Det er ofte da det går galt. Vi er alle en verden i denne verdenen, og det er svært viktig å forstå dette.

Alt andre forteller deg, velger du ultimatum å ta til deg eller ikke. Selv om det er aldri så vanskelig, så er det et valg! Dette må du forstå. Du har -kraften- i deg til å si NEI til hvem du vil. Det er kun deg selv som kan endre ditt liv.

Det eneste vi mennesker kan gjøre for hverandre, er å bygge oppunder hverandres suksess. Vi kan aldri bryte andre ned. Det er umulig. Vi kan -midlertidig hindre- deres suksess, men de vil før eller siden vende tilbake til sin egen suksess. Derfor er det ALLTID HÅP for alle og enhver. Enhver krig og konflikt har vist dette. Vi mennesker vender før eller siden tilbake til fredelige levevaner, og vi søker det.


Du må følge din lidenskap, jeg vet du vet hva jeg mener. Den følelsen av at -nå velger jeg det jeg føler er riktig for meg- - uansett hvilken situasjon du er i!

Lidenskap er sinne og glede kombinert!!


Frihet er bare en tanke unna!! Du må bare vite at: Du får det du gir ut! Hvis du gir ut til andre tanker om frihet, suksess, overflod, mye penger, en jobb du har lidenskap for, mennesker som bygger under din suksess - så vil du få det. Hvis du bygger oppunder andres suksess, hvis du ønsker at alle rundt deg skal bli rike, hvis du ønsker at de menneskene rundt deg skal ha det godt - så vil du også få det godt.

Verdier er ikke målt i ytre suksess. Verdier er målt i din indre følelse av at du får andre til å føle seg mer verdt. Den egenskapen kan ingen kjøpe for penger. Penger er ikke noe vi kan "ta" - det er noe som kommer av "energiens flyt" i livet. La meg forklare litt om penger:


Hvis vi tok alle pengene i verden fra alle menneskene i verden og fordelte dem likt på alle menneskene i verden - ville snart de som var rike og de som var fattige, bli som de var - rike og fattige. Hvorfor tror du dette er? Det er rett og slett på grunn av kunnskapen de innehar.

Kunnskapen vi mennesker innehar vil aldri "bli mindre". Den vil alltid utvikle seg - fra dag til dag, time etter time, sekund etter sekund. Den kan ikke stanses, akkurat som tiden. Men våre følelser - de forandrer seg!! Derfor skal du ikke -alltid- stole på dine følelser! Lidenskapen din er ikke bare følelser, det er -intuisjonen-. Det er når du føler at noe er -fullstendig perfekt riktig- å gjøre, at lidenskapen viser sitt ansikt. Og den er alltid riktig å følge.

Det å utvikle din kunnskap, det er det samme som å utvikle din suksess.

Å basere våre valg for fremtiden på våre følelser - det kan være et skummelt valg. Men å basere våre valg på -hva vi vet er rett- - DET er bærekraftig!


Si til deg selv:

- Jeg velger å gjøre det som er rett for meg i mitt liv.

- Jeg velger å gå mine veier, selv om de som står meg aller nærmest forteller meg annerledes.

- Jeg har intensjoner om å bli rik og velstående, sunn og sterk, eie mitt eget hjem og bosted.

- Jeg har intensjoner om å gjøre meg selv sterk og min fremtid bærekraftig nok til å hjelpe min egen familie når tiden er riktig!

- Jeg har intensjoner om å være edru, suksessfull, perfekt for min egen del, å finne mennesker jeg støtter og som støtter meg, å bli fullstendig ren som vann, og jeg ønsker å ta til meg alt som verden har å tilby i sunne mengder.

- Selv om jeg som menneske har gjort feil, og av og til gjør feil, så er JEG SOM MENNESKE PERFEKT PÅ ALLE MÅTER, og det kan ingen forandre!


Ved å si dette til deg selv, enten høyt eller inni deg, så snakker du til din underbevissthet, og det er nøkkelen til suksess i dette livet. Det er bare du som kan gjøre det. Du som mennesker er et produkt av hva du utsetter deg selv for. DU kan planlegge og forandre din fremtid, visste du det?

Å si farvel til familien for å gå en vei for å bedre deg selv, er ikke det samme som å si farvel til dem for alltid! Du går den veien for å redde deg selv, for å bedre deg selv og for å bli en større suksess enn du er nå. Det er ikke vondt overfor familien din, det er faktisk sånn at du vil bli i bedre stand til å ta deg av dem når du er en større suksess! Det er ikke galt å gjøre det!

Rett sagt: -Det må familien din tåle!-
Sist endret av Taurean; 11. oktober 2013 kl. 20:43.