View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Jeg er ei jente på 23 år som har gått 6 mnder på krevde prøver iht oppfylling av helsekrav iht rus og rusprøver.

Nå har jeg gått 1,5 mnd frivillig på urinprøver i samhold med psykiater som anbefaler å fortsette prøvene selv ol frivillig.

Men... i helgen skjedde det jeg fryktet mest.

Jeg var ute med noen gutter jeg hang med før, og jeg har jo selvfølgelig ruset meg før prøvene, så jeg kjente godt at jeg fikk i meg mdma. Dette var på lørdag, jeg har tatt mdma med denne karen selv, men han hadde ingen anelse om at jeg var midt i ett urinprøveopplegg og hadde 10 dager igjen til lappen er back. (Da jeg har oppkjøring...)

Jeg vet han ikke gjorde det for å sabotere men for å gi meg en hyggelig overraskelse. Så nå sitter jeg passe fint i klisteret. Jeg ble kalt inn på en prøve for 2 uker siden, men jeg hadde coronasymptomer så jeg utsatte den. Men jeg vet da faen hva jeg skal gjøre nå. Kan jo ikke si at en kompis «lurte» emma i meg, det er jo noe alle kan si...

Men jeg er skuddsikker på at om jeg pisser på tirsdag (som jeg skulle møte på prøve) så blir jeg FUCKED...

Hva gjør jeg nå? Håper det er noen snille sjeler det som klarer å tenke ut en god idè...

Viurderer skylde på corona igjen, da vil dem jo ikke ha noen nærme legekontoret, men er redd det går til H
Vis hele sitatet...
"Jeg ble kalt inn på en prøve for 2 uker siden, men jeg hadde coronasymptomer så jeg utsatte den."
Prøv igjen?`Om du må møte uansett så hoster du å breker på legekontoret.