View Single Post
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Jeg har lært veldig mye heldigvis. Jeg har funnet ut hva jeg vil med livet mitt 100%. Aldri visst det helt sikkert, men nå vet jeg det :-)
Ja traumerer det ikke vanskelig å få av det her. Jeg får tilbakefallende minner. Mye av det. Hele livet passerer i revy hver dag. Det er ikke alltid noe særlig. Det er vondt.
Det verste er å våkne sånn hver dag og ikke kjenne seg noe bedre. Ikke vite hva man kan gjøre for å klare å bli bedre heller.
Jeg hater at barnet mitt må lide for det her. Ho har heldigvis en fantastisk pappa som ho er hos nå. Mulig jeg åpner meg for mye, men det får bare gå :-)
Jeg tror ikke jeg hadde tatt Rivotril igjen om jeg hadde fått det av legen min, men klart det frister når det er som nå. Jeg er bestemt som få, så må jo bare kjempe da.
Tusen takk for det du skrev :-)
Vis hele sitatet...
Selvsagt er det tungt å få hele realiteten du har bedøvd med rivotril igjennom mange år servert på en gang. Det er naturlig og at du begynner se ting mer i perspektiv nå og at det naturligvis også vil skape angst ! Også må du huske at du ikke kjenner deg bedre, behøver ikke bety at du ikke er det. Mange går nok også i et negativt tankemønster/depresjon pågrunn av situasjonen. Jeg gjorde iallefall det, samtidig har jeg en sykdom som gjør meg mer sårbar for det.

Hvorfor ta en rivotril ? Du ser jo hva som skjer da =)