View Single Post
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Ts: Jeg er der hvor det føles slik: Du vet når du faller på is, og du har adrenalin-surge før smerten setter inn? Jeg er slik konstant og rett og slett besvimer til slutt i stedet for å sovne. Hver eneste dag er tortur. Det er bare å bite tenna sammen. En person har gjemt seg og skremt meg, jeg slo vedkommende ned. Mine reflekser er hyperaktive, samt jeg kan lese en setning og plutselig hopper øyna til en annen skjerm. Stor forskjell i spill og tilbakemeldinger om meg IRL. Jeg har nok sutret før i denne tråden, men det var enklere å slutte med heroin og sigg da du endrer hele jævlig livet ditt etter benzoer. Og det er jo vanskelig når lege pusher både rivotril og xanor på deg, samt kodein 25mg. Jeg merker en stor forskjell nå som jeg lider i et par dager, tar 0.5mg rivo/ 0.25mg xanor en dag f.eks(for å bli rusa/slappe av).

Men jeg jeg mitt CNS ikke er vant til å være helt stofffri. Alkohol bare gjør edruheten værre.
Vis hele sitatet...
Du sutrer ikke. Ikke tenk på det :-)
Jeg synes bare det er bra at andre deler sine erfaringer og opplevelser. Setter pris på det. Ja det du forklarte om refleksene merker jeg veldig godt selv! Hadde noen skremt meg nå hadde jeg nok klikka totalt. Ramler fjernkontrollen i gulvet, er det som om hele kroppen stivner og hjertet stopper. Jeg blir livredd for ingenting. Venninna mi gjesper høyt og jeg freaker helt ut.
Legen min gir meg kun Sobril nå, og det holder for meg. Altså de hjelper ikke så mye da, men noe. Jeg vil bli helt ferdig med medisiner jeg, men det tar tid vettu. Og igjen, så syter du ikke :-)
Bare til å skrive når du føler for det. Ikke gjør noe dumt da ;-)
Takk vare på deg selv