View Single Post
Nå skal det sies at TS har innsett at innlegget var useriøst skrevet. Og jeg kan forsikre om at hans intensjoner og for å hjelpe sine medmennesker og kamerater som trenger et dytt i ryggen er 100% legit. Følte det måtte sies ettersom vi havnet på feil side av veien.

Får presisere at hovedspørsmålet mitt er at om fra første dag jeg snakker med en eventuell studieveileder eller lærer om jeg bør være åpen om min historie og personlige erfaringer, eller holde det for meg selv. Både under studie og etter utført utdanning. Har vært heldig(og dyktig kansje?) med tanke på at jeg har rent rulleblad ellers hadde vell hele A4veien vært bortkastet med tanke på jobb i det offentlige?

Sånn jeg ser det vil det beste være og få kombinert kunnskapen jeg tilnærmer meg på bachelor studie sammen med school of life. Det er denne pakken som til sammen blir litt vassere en det kunnskapsløfte har å by på. Men blir det akseptert? Blir det forstått av "streitingene"
Når jeg drev og søkte litt att og fram på google fant jeg faktiskt en gammel finn.no annonse som var utgått for ca et år siden(finner den ikke igjenn) men der søkte de etter en tidligere rusmisbruker.

Poenget mitt er at tidligere bommerter i livet trenger ikke bety null fremtidsutsikter. Om en starter med å akseptere det en har gjort som historie, og noe som er tilbakelagt så kan en se fremover og skape et meningsfullt og rikt liv selv om man har trått feil. Dette gjelder rusbrukere også - men da må de treffe dedikerte mennesker som faktisk hjelper dem med å bli rusfri og ikke en luring som røker på i helgene og forherliger rus.[/quote]

Hehe takk for godt svar. nå blir det jo ikke slik at jeg sitter og vaper i gruppeterapitimene eller skal skryte om hvor jevla chill bønna eg fikk tak på i helgen. Hovedpoenget mitt er hva jeg kan være åpen om.
Sist endret av fleskogduppe; 12. september 2016 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.